COMUNICAT

La Fedcac, federació d’associacions cannàbiques autoregulades de Catalunya, organisme que segueix apostant incansablement per la regulació del sector a partir d’un model basat en les bones pràctiques, la transparència i el treball conjunt amb l’administració pública lamenta haver d’emetre de nou un comunicat d’aquestes característiques.

A dia d’avui hem de denunciar la persecució sistemàtica que estem patint, sobretot en els darrers dies, per part del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya i a través del seu cos policial.

Estem veient com de forma reiterada s’ordenen unes actuacions que creiem són degudes al fet que aquesta federació participa de forma activa en el procés de regulació tant a nivell autonòmic com estatal, sent així la cara visible del sector i assumint-ne el lideratge i la responsabilitat que comporta. No entenem, ni les associacions ni les persones que treballem a favor de regularitzar, tant des del punt de vista de la prevenció de riscos com de la reducció de danys associats al consum, la reiteració injustificada d’aquestes actuacions. Sobretot quan aquesta federació ha estat en contacte amb els diferents responsables del departament d’interior i Salut de la generalitat de Catalunya y amb els diputats de la Comissió Mixta Congres-Senat, amb alcaldes i regidors de diferents ajuntaments, comissions de benestar, i assumptes socials entre d’altres, oferint los la nostra ma estesa i la nostra col·laboració, en pro de regularitzar la nostra activitat i desestigmatitzar els nostres socis i sòcies.

Tanmateix voler fer pales el nostre suport incondicional a les associacions Airam, A.D.I.C.B i Club Kali Sant Cugat davant aquestes ultimes intervencions i encoratgem a tot el sector cannàbic a reivindicar els nostres drets tant individuals com col·lectius.

Per a qualsevol consulta, podeu escriure a: comunicacio@fedcac.org

Barcelona, 10 de Juliol del 2014. Federació d’Associacions Cannàbiques Autoregulades de Catalunya